Woensdag, 24 maart 2010

Vandaag zijn wij echt begonnen met het voorbereiden van de werkstukken, alle bloemen die wij gekregen hebben, hebben wij schoongemaakt en op water met chrysal gezet.
Stoffer is ondertussen met onze Chinese tolk en plaatselijke bloemist naar een markt geweest om de bloemen nog wat aan te vullen, wij hebben niet alle bloemen gekregen die wij opgegeven hebben vandaar de aanvulling.
Voor het avondeten hebben wij het eerste stuk, met de pagode, klaar gemaakt, al het lei er ingelegd, de stronken gepast en enkele bloesemtakken bekeken of die wel geschikt zijn om te gebruiken, de vloer gelegd en de achterwand opgehangen, op de foto is hij erg paars in de stand valt dat niet op, de foto komt mooi over, het was wel nodig nu is er meer te beleven in de stand.
Na het avondeten hebben wij de tafel klaar gemaakt, het lei wat gerepareerd en aangevuld, de poten er ondergezet en het tafelblad zwart geverfd.
Al met al liep de dag goed en hebben wij een goedgevoel aan deze dag overgehouden. Van alle stands hebben ik twee keer foto’s gemaakt, een keer voor de middag en een keer om 22.00 uur. Deze staan, denk ik, straks wel als diavoorstelling op de blog.
Groeten Stoffer, Johan, Sky en de lokale Chinese bloemist.
Morgen zet ik deze laatste twee even op de foto zodat jullie ook weten wie dat zijn.

1 opmerking:

  1. Ik heb de foto,s op mijn gemak kunnen bekijken,krijg eeen goede indruk.
    Veel succes de komende dagen

    BeantwoordenVerwijderen