Dinsdag, 23 maart 2010

Na een rustige nacht, wel was er een snurker naast ons, zijn wij vandaag begonnen met de laatste voorbereidingen op de hotelkamer.
Stoffer is met de laatste details bezig van het bruidsboeket. Vanmiddag om 14.00 uur hadden wij onze eerste meeting met andere deelnemers, onze vertaler, sky , de lokale bloemist en organisatie. Tijdens deze meeting zijn er veel vragen gesteld over de ondergronden, wanneer komen die aan, hoe komt het met de bloemen, wanneer krijgen wij die, zij zijn al vanaf vrijdag onderweg, wanneer moet ik mijn bruidsboeket brengen of mag ik mijn bruidsboeket tussentijds weer mee nemen naar de hotelkamer als het al in mijn stand aanwezig is geweest, vanaf welke hoogte gaan zij meten, ik heb mijn vloer 20 cm verhoogt, gaan zij vanaf deze hoogte meten, antw. nee wij meten vanaf de vloer, zo waren er nog meer vragen naar de bekende weg.
Na de meeting hadden wij een rondleiding in de ruimte waar de stands staat. Alles zag er prachtig zwart uit, de vloerbedekking was afgedekt met extra plastik, in de preparatie ruimte staan de emmers klaar, de tafels zijn aanwezig. Er is misschien een klein probleempje, de tafels zijn dikker dan afgesproken, hier komen, als het lukt, nog andere bladen op. Om 7.00 uur hadden wij een diner met alle deelnemers en hun assistenten. Dit was een geweldig chinees diner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten